<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d10017817\x26blogName\x3dThe+consequences+of+life\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://gnaihcecyoj.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://gnaihcecyoj.blogspot.com/\x26vt\x3d-7148983500646854849', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Thursday, August 04, 2005

今晚...

今晚阿sir請食飯喎
隨便坐
飲d咩酒呢?
Boots, 消毒火酒
嘩嘩嘩, 阿sir認真識貨, 今晚不醉冇歸
唔係喎, 我地呢度唔賣boots 既消毒火酒
唔係呀, 咁都冇
唉, 你都唔知, 佢次次開完蓋都有贈飲, 但有贈飲但要我地酒樓自己出多支送俾人喎...唉, 經濟不景, 我地呢d做小本生意既....
唉吔!
阿sir, 咩事呀?
唉, 我都時日無多, 君不見, 尼羅河之水天上來...
嘩, 孟德拉上身呀
快d叫阿龍婆啦
搵左你地會唔會請飲野架
請你飲boots啦
贈飲點計先
你問阿龍婆咪知lor
下?
咩呀, 討價還價, 想當年我棉乾絮濕咁湊你呀衰仔
係? 阿生你係男定女呀
你咪嘈啦, 我係龍婆, 上左佢身咋, 衰仔, 人地叫你黎搵阿媽都唔肯
媽! 媽! 自從卅年前你死左之後,我地都冇見過面啦,媽!
你咪嘈啦,卅年前死左果個係你老竇黎架
下,我明明睇住你入土為安既喎媽.
你老竇臨終既遺願就係要隆胸喎.
唔係喎,我今年貴庚呀?
衰仔,你老母有老人痴呆都唔記得, 鬼記得你幾時生日, 你問阿sir啦.
咁阿sir, 我今年貴庚呀?
sir sir sir! 你瞎既咩, 阿媽唔認得, 連我呢個妹又唔記得.
咩呀, 我有妹既咩?
咩冇呀, 想當年我棉乾絮濕咁湊大你仲教埋阿華田過你飲過喎
你慳d啦, 你係我個妹你點棉乾絮濕咁湊大我仲教埋阿華田過我飲
你咁講野我去平機會告你年齡歧視, 告埋你男女不分性別歧視架.
咁話時話我今年貴庚呀
恭祝你福壽與天齊~慶賀你生辰快樂~
你冇野呀, 我明明上個月先生左日咋喎, 我唔係29既咩
傻仔, 你今年18咋, 咁快做部長咁叻仔嗱
下, 我係度做點心佬架喳喎
18歲, 卜卜脆呀阿哥你, 要碟咸水角呀唔該
咪住, 阿媽你唔係卅年前死左既咩? 我唔係睇住你入土為安既咩? 仲記得卅年前天陰陰咁六月飛霜果喎.
傻仔, 香港落雪咩六月飛霜.
唔係喎. 我明明廿九果喎, 唔係喎, 咁我點會記得卅年前既野架?
下?
我係邊個?
我究竟係邊個呀?
到底我係邊個呀?
唔通連個天都唔鐘意我嗱?
打波先黎落雨都有既?
下?!

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

茅塞頓開;謝。

2:46 am  
Blogger 太公 said...

免客氣
太公寫果時仲以為大家睇完除左得淡笑同埋好人既話會係青山幫太公留定個位之外, 冇乜貢獻tim...

3:08 am  
Blogger sidekick said...

棉乾絮濕<--眠乾睡濕
:)

1:20 am  
Blogger 太公 said...

係咩? 我抄畢華流架...個肥佬呃我?!

6:13 am  

Post a Comment

<< Home