<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d10017817\x26blogName\x3dThe+consequences+of+life\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://gnaihcecyoj.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://gnaihcecyoj.blogspot.com/\x26vt\x3d-7148983500646854849', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Friday, June 10, 2005

精警對話

太公今日與某人於skype對話中....

某:阿太公你話晒都浸過咸水既幫我諗諗佢啦! (嗱阿某人正是英國某著名大學之phd學生)
太:下? 我只係個浸過咸水既master但你係浸過咸水既phd喎...

一陣...
某:喂阿邊個啱啱係thailand返黎
太:你講過啦...
某:係咩? 哎呀我老呀ma...
太:係羅, 幾年即係幾年...
某:#*&%@xyz...


良久...
某:鞋, 你呢d水瓶座都係楂唔定主意架啦, 擺黎擺去
太:喂阿某我係天秤座架!
某:哎呀我將你同阿邊個撈亂左tim...咩呀我知架, 你係天秤阿邊個係水瓶呀ma, 你天秤先會擺黎擺去, 水瓶得一座野之ma.....
太:其實係阿某你浸得咸水多中文唔好jae, 我知你知既, 一定唔關果幾年事....


又良久...
某:咁聽落佢都係唔ok架啦...(講緊某個男人)
太:咁講真, 而家諗返, 佢都好過果pat屎既...
某:(笑左好耐)咁阿太公你即係..哈哈...係pat屎同督尿之間揀呀?...哈哈哈...
太:...咩呀, 咪兩個都唔要lor...xyz!!!


再良久....
太:喂, 阿邊個同阿邊個係埋一齊呀...
某:嘩(震驚)....鞋(回復平靜)...幾時到你呀咁, 人地又有啦, 你都黎左大半年啦, 都仲係...
太:咩呀?! 一定要有架?! 咩呀, 咪"奶"左屎lor? 果pat屎呀!!!!!!! 唔係稀罕呀?!?!?!?!?!?!?!

****************************************
尋晚臨訓之前諗到:
某:我個supervisor呢, 係溝左佢以前既一個master既學生, 然後同佢老婆離婚....個master學生同我一樣咁大架...
太:下...(只係諗到佢呢個supervisor唔會對呀某起痰呀..)
某:嗱, 呢d係佢個人既私生活啦, 我地唔可以評論咁多. 或者人地一早就同佢老婆冇晒感情想離婚, 又或者佢地一早講好左話離未有行動, 又或者係個學生主動勾引佢搏上位...(太:唔唔唔...)...嗱咁我地又可以咁講話呢d係佢私人既問題同佢係學術上面既表現同成就係冇關係 (太公聽到就死咁..幾時完呢?)...不過從呢件事上面睇到佢係幾唔理人既感受呀, 呢, 佢做我supervisor都唔理我感受架啦. (背景資料:呢個supervisor係好鬼刻薄既..)

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

甲:「喂,咁耐冇見去o左邊。」

乙:「去o左西班牙睇卡門。」

甲:「好丫;我都打算去法國睇凱旋門。」

12:18 pm  
Blogger 太公 said...

我好想去睇鯉魚門!

7:52 pm  

Post a Comment

<< Home