<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d10017817\x26blogName\x3dThe+consequences+of+life\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://gnaihcecyoj.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://gnaihcecyoj.blogspot.com/\x26vt\x3d-7148983500646854849', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Friday, November 18, 2005

我可唔可以唔做data?

其實我真係會覺得麻煩的, 其實我冇工返有時間唔係可以愛黎waste, 其實我覺得你冇乜planning就叫我做野好唔effective. 其實就要話要支持d咩叉年輕學者都係要支持個值得支持同會認真對待個research的, 其實我覺得既然你咁緊張點解你唔諗好你想點整先叫我郁手, 其實因為你入data 唔啱format所以我已經做左好多好悶既recoding, 其實每個table都係我by hand咁抄入word個table執返靚佢等你易睇d 已經好waste時間, 點解而家又要我重新做過果份咁長既questionnaire一次呀?????!!! 我真係唔想再做落去啦!!! 好煩好煩好煩好煩呀我真係覺得!!!!!


我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah? 我可唔可以唔再幫你做data ah?



仲有呀, 我覺得唔係我個人 "lup" 左lor! 係呢兩份野真係好多又要分好多groups, 而且你入個format又唔啱搞到我要做鬼死咁多recodings 喎....仲有呀, 之前次次你自己都好似懶懶閒唔多緊咁, 咁鬼知你突然間會發濆咩?? 我~~~~ 唔~~~~~ 做~~~~~~ 啦~~~~~~~~~!!!!!!!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home