<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d10017817\x26blogName\x3dThe+consequences+of+life\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://gnaihcecyoj.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://gnaihcecyoj.blogspot.com/\x26vt\x3d-7148983500646854849', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Thursday, June 16, 2005

有人竟然養pets

玩汗
BlogPet

大家睇下右下角!!!!!
係唔係好cute....排世界第二同第三啦!! (第一梗係....哇哈哈)


我要教我滴汗講粗口
我要佢做粗口王!!!!


粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口 粗口



仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街 仆街


你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架? 你讀屎片架?


你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀? 你咬我食呀?

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ot: 你間貓屋唔錯o番~

6:18 pm  
Blogger 太公 said...

嘻嘻 thanks..

但係滴汗就仲未攞到個名lor, 衰...等我仲打左咁多粗口, 把鬼....

6:33 pm  
Anonymous Anonymous said...

你有冇用feedburner 燒番條rss feed 呀? blogspot o個個唔得o架...

9:22 pm  
Blogger 太公 said...

嘻....佢係度show唔到但我見佢係返meropar個page就catch到nor....

11:01 pm  

Post a Comment

<< Home