<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d10017817\x26blogName\x3dThe+consequences+of+life\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://gnaihcecyoj.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://gnaihcecyoj.blogspot.com/\x26vt\x3d-7148983500646854849', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Wednesday, November 02, 2005

你今日...

你今日磡左未呀?
磡左咩呀?
水咯, 你今日磡左水未呀?
水? 呢杯野係水?
係呀, 人體每日係需要八杯水架.
八杯水, 個杯幾大先.
Vooka杯咁上下啦.
伙記, 1 pint of tap water please.
¿Que siginifica es 伙記?
Where are you from ah? 你up乜呀?
Hablamos español por favor.
Where are you from ah? Ha?
¿De donde eres?
Eles? 邊度係eles呀?
Au revoir!
喂, 呢度我聽得明呀, 原來我地係同鄉!! 喂, 同鄉, !Hola!
你痾乜呀?
Horario
Tres Bien! J’aime beaucoup jouer au tennis!
Lo siento no se, no hablo hongkongese.
¿Que?
你今日飲左未呀?
我咪order左1 pint既水lor, 佢未黎jar
水到....
嘩, 呢杯咩黎架, 咁黑既?
黑水咯. 好有益架. 近排好似黑豆漿咁興既
下. 但我嗌tap water果喎.
我地d tap water都係咁上下既.
下....
係呀. 呢d叫以毒攻毒, 飲完你唔死得咁就百毒不侵架啦...
好!! 講得好!! 呢杯咁珍貴既黑水係請你飲既!
好! 多謝!! 咁不如你找左數先, 盛惠九百九十九個七.
下? 我叫左一杯水咁大把架咋喎.
係呀. 但之前你太公黎食左我地個蠍子蝸牛特色套餐, 盛惠九百二十九.
下?! 杯咁既水五十九個七??
係呀, 黑水係咁珍貴的.
唔係呀?
係呀
唔係呀?
係呀
唔係呀?
係呀
唔係呀?
阿生, 你家下俾定唔俾呀??
但係我真係order tap water架喎.
但係你真係話請我飲黑水果喎.
氣....呢度一千大洋, 記得找清楚俾我.
多謝先生....哎, 但係我地唔收港紙既
唔收港紙你收乜呀?
歐羅.
下?
係呀, 呢度係歐洲, 鬼識你港屎咩.
下, 你唔好同我講話果杯咁既野值五十歐羅呀??
當然唔會啦. 因為杯野值五十九個七蚊歐羅的.
小你xx!!
先生, 我地有權唔向果d對我地粗言穢語的人提供服務的
咁真係如我所願呀....x街x街x街.....
感激先生既祝福.
咪住...呢度明明係北京道, 點解會係歐洲?
先生, 頭先你行過果度門係隨意門, 你睇下出面, 你會睇到隻北極熊架!
但係....北極關歐洲咩事呢?
你睇到北極熊姐, 但我地其實係地中海海底
下?!
我到底係邊?
下?
有冇人可以講俾我知呀??!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home